Księgowość

Poniżej przedstawiamy podstawowy zakres usług świadczonych w ramach obsługi księgowej:

  • Dekretowanie oraz ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych zgodnie z obowiązującą polityką rachunkowości
  • Kontrola formalno – rachunkowa zaksięgowanych dokumentów
  • Sporządzanie i wysyłka JPK
  • Informowanie o obowiązku inwentaryzacji, przygotowywanie potwierdzeń sald rozrachunków dla Klienta
  • Kontrola należności i zobowiązań
  • Bieżący monitoring sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa
  • Udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa
  • Reprezentowanie klientów na podstawie udzielonych pełnomocnictw w Urzędzie Skarbowym
  • Obsługa kontroli skarbowych, podatkowych (w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji)
  • Opracowanie planu kont i polityki rachunkowości
  • Sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych wymaganych ustawą o rachunkowości